Cele mai bune strategii de SEO internațional

De ani de zile, SEO a devenit unul dintre cele mai importante ingrediente ale strategiilor de marketing ale unei companii, fiind cel mai eficient mod de a atrage vizitatori și de a-ți crește gradul de vizibilitate online. SEO-ul poate fi realizat pentru ca un site să fie optimizat și să apară în rezultatele căutării de mare pagină și, potrivit unor statistici, 75% din utilizatorii care folosesc internetul aleg cele mai mari sau mai relevante trei rezultate în care apar. Aceasta înseamnă că trebuie să acorzi o deosebită atenție optimizării SEO internaționale.

Iată, în continuare, cele mai bune strategii de SEO internațional cu care să îți poți optimiza site-ul:

  1. Defineste obiectivele tale

Cheia proiectării unei strategii eficace de SEO internațional este definirea obiectivelor pe care dorești să le urmezi. Daca vizezi anumiți clienți, ar trebui să-ți focusezi eforturile pe cuvintele cheie relevante targeturilor tale, utilizând diferite mecherisme mineritatorii și combinându-le cu strategii de promovare a bunelor practici, astfel încât să poți ajunge la publicul tinta cu produse sau servicii la care acesta ar putea fi interesat.

Definirea obiectivelor tale ar trebui să se bazeze pe maximizarea ROI, adică pe măsurarea și monitorizarea tuturor aspectelor prioritare ale SEO-ului, pentru a asigura că obiectivele definitive sunt îndeplinite în mod corespunzator.

  1. Crește-ți vizibilitatea

O altă strategie esențială de SEO internațional presupune promovarea prin optimizarea site-ului și prin obținerea unei linkuri către website-ul tău și către paginile individuale care îl compun. Aceasta poate ajuta la creșterea vizibilității, mai ales dacă sunt folosite cuvinte cheie strategice. O altă strategie bună este și aceea de a crea linkuri cu alte site-uri prin intermediul titlurilor și descrierilor adecvate.

Este important să obții linkuri pe website-urile externe și, astfel, să construiești o rețea de linkuri către și de la aceste website-uri.

  1. Folosește titluri corespunzătoare

Titlurile site-ului și ale paginilor individuale sunt foarte importante, deoarece SEO international înseamnă că titlul trebuie să se potrivească în diferite limbi și culturi pentru a fi apreciat în mod adecvat. Cu alte cuvinte, titlul site-ului ar trebui să fie relevant pentru publicul țintă și ar trebui să includă cuvinte cheie și fringturi cheie potrivit contextului și limbii în care sunt folosite.

  1. Utilizează structuri de URL-uri bine puse la punct

Structurele URL-urilor adecvate pot ajuta la optimizarea SEO internațională, permițând crawlerilor și motoarelor de căutare să indexeze site-ul. Avem în vedere diferite URL-uri în diferite limbi, astfel încât să poată fi discoverate cât mai multe informații căutate de internauții din întreaga lume. Spre exemplu, în cazul unui site de știri, fiecare articol ar trebui să aibă propriul site URL, structurat în funcție de limbile pe care le abordați și inclus într-o categorie corespunzătoare, pentru a fi indexată și afișată utilizatorilor.

  1. Utilizează traducerile profesionale

Notă: Dacă folosiți mai multe limbi pe site, dar traducerile pot fi făcute prin intermediul unor servicii de traducere, anumiteliniști trebuie luată în considerare în ceea ce privește traducerile profesionale.

Acest pas este esențial, deoarece pot exista diferențe majore între cuvinte și frânturi folosite în diferite limbi, astfel încât traducerile incorecte pot avea un efect negativ asupra SEO-ului. Așadar, infuența traducerii poate fi destul de puternică în promovarea SEO internațională.

  1. Adaptează strategia în funcție de limba țării în care o promovezi

Odată ce ai ales un limbaj și o strategie de SEO internațional, trebuie să-ți adaptezi conținutul țarii în care promovezi. De exemplu, are sens ca conținutul tău american să fie diferit de conținutul britanic, deoarece termenii folosiți și cuvintele cheie vor fi diferite în ambele țări.

  1. Utilizează infrastructuri separate

Cu cât un website este mai complex și mai mare, cu atât se poate face mai multe SEO internațional, deoarece vizitatorii de pe întreaga planetă pot accesa site-ul. Din acest punct de vedere, este esențial să te asiguri că infrastructurile web și bazale de date sunt proiectate în funcție de spațiile internaționale. Serverul poate fi ales în funcție de aceleași criterii.