Atunci când vine vorba de SEO, clasarea corectă a termenilor cheie în clasamentul căutărilor poate fi determinată de programe foarte utile și de strategii de SEO bine stabilite. Unul dintre instrumentele cheie de acest fel este Google Keyword Planner care poate ajuta la identificarea cuvintelor cheie cele mai relevante pentru strategia dvs. SEO și la obținerea informațiilor acurate despre întrebările cheie.
Cu toate acestea, există multe alte instrumente pentru SEO pe care le puteți utiliza dacă nu doriți să rulați rapoartele de cuvinte cheie folosind Google Keyword Planner.
Iată câteva dintre cele mai bune alternative la Google Keyword Planner:
- Ubersuggest
Ubersuggest este una dintre cele mai reușite alternative la Google Keyword Planner. Acesta va furnizează informații detaliate despre termenii cheie pe care îi căutați, inclusiv câteva propuneri relevante, potențialul de trafic al unei cuvinte-cheie și corelarea acesteia. De asemenea, îți va furniza informații despre numărul total de căutări pe lună ale unui termen cheie, precum și modul în care acestea se schimbă pe parcursul anului. Cu Ubersuggest veți avea, de asemenea, informații detaliate despre competiția cuvintelor cheie și numărul de căutări pe zi ale unui anumit termen cheie în comparație cu competiția dvs.
- Adwrods Keyword Tool
AdWords Keyword Tool este instrumentul de cuvinte cheie gratuit al lui Google. Acesta poate fi folosit pentru a ajuta la identificarea cuvintelor cheie și pentru a realiza analize SEO. Acesta oferă, de asemenea, informații despre numărul total de căutări pe lună în baza de date key words a lui Google pentru fiecare cuvânt cheie. AdWords oferă, de asemenea, informații despre primii concurenți ai unei anumite cuvinte-cheie, precum și informații despre numărul de conexiuni care au fost realizate în ultimele două luni. Acestea sunt foarte utile pentru a afla cât de greu va fi să vă clasați keywordul dvs. în căutările cuvintelor cheie.
- SEMrush
SEMrush este una dintre cele mai puternice platforme SEO folosite de antreprenori și de agenți de marketing pentru a îmbunătăți strategiile lor SEO. Cu ajutorul acestui instrument, veți avea acces la un raport dedicat cuvintelor cheie; acesta include informații despre numărul de căutări pe lună, numărul total de căutări în ultimele 12 luni și numărul de click-uri pentru fiecare cuvânt cheie înregistrat în raport. În plus, SEMrush vă poate ajuta să aflați cât de eficient folosește o companie o cuvânt-cheie prin intermediul tracking-urilor si metricilor oferite.
- Moz Keyword Explorer
Moz Keyword Explorer este unul dintre cele mai populare instrumente SEO pentru a identifica cuvintele cheie relevante. Moz Keyword Explorer vă oferă informații despre numărul de căutări pe lună, potențialul de trafic pentru fiecare cuvânt cheie și informații despre competiția cuvintelor cheie. De asemenea, aceasta vă oferă informații detaliate despre cuvintele cheie similare cu cele pe care le căutați inițial. Moz Keyword Explorer poate fi, de asemenea, folosit pentru a monitoriza corelațiile și trendurile cuvintelor cheie.
- Ahrefs Keyword Explorer
Ahrefs Keyword Explorer este, de asemenea, un instrument extraordinar de SEO. Acesta oferă informații solide despre potențialul de trafic pentru fiecare cuvânt cheie, împreună cu informații despre numărul de căutări și câte pagini web se încadrează în această căutare. De asemenea, instrumentul de căutare al lui Ahrefs vă permite să simulați potențialului dvs. SEO și să identificați cuvintele cheie similare care pot atrage trafic relevant pe site-ul dvs. web.
- Wordtracker
Wordtracker va ajuta să identificați cuvintele cheie relevante și va furniza informații acerate despre cele mai populare cuvinte cheie în funcție de baza sa de date specifică. Acesta oferă, de asemenea, informații despre numărul de căutări făcute pe an pentru fiecare cuvânt cheie. De asemenea, vă oferă informații despre numărul de căutări web și câte pagini web se încadrează în această căutare. Wordtracker are, de asemenea, o funcție care vă ajută să evitați competiția indirectă și să identificați cuvintele cheie specifice care să îmbunătățească ratingul site-ului dvs. din rezultatele căutării.
- Answer The Public
Answer The Public vă poate ajuta să găsiți idei bazate pe întrebări pentru a optimiza conținutul dvs. de SEO. Acest instrument vă poate ajuta să obțineți informații despre întrebările specifice pe care oamenii s-ar putea gândi să le pună despre un anumit subiect.