Ce sunt cuvintele cheie long-tail și cum să le utilizăm în SEO?

Cuvintele cheie long-tail sunt un tip special de cuvinte cheie folosite în cadrul optimizării SEO a unui site web și sunt considerate esențiale pentru că permit atingerea unor rezultate mai bune în ceea ce privește clasarea și traficul. Dacă vă faceți o poveste serioasă de SEO, ar fi bine să cunoașteți și să înțelegeți ce sunt și cum funcționează aceste cuvinte cheie, așa că să vedem ce sunt și cum se pot implementa în strategia de optimizare SEO.

Ce sunt cuvintele cheie long-tail?

Cuvintele cheie long-tail (sau cuvintele cheie de gama lunga sau chiar cuvinte cheie lungi) sunt, așa cum sugerează și numele, expresii mai lungi, care contin mai mult de două cuvinte pe care le puteți folosi pentru a-ți promova site-ul web sau pagina web pe motoarele de căutare ca Google.

Acestea sunt considerate a fi mai specifice și ar putea fi decriptate astfel: sunt mai scurte, mai precise și se apropie de o căutare a utilizatorului, în timp ce oamenii căutau în motoarele de căutare. De exemplu, o căutare „lenjerie de pat” ar putea fi înlocuită cu termeni ca „lenjerie de pat roz king size” sau „home decor zone rochiile de noapte”.

De ce sunt cuvintele cheie Long-Tail esențiale?

Implicarea cuvintelor cheie long-tail în SEO aduce mai multă competitivitate pe piață și, în același timp, acestea sporesc posibilitatea ca persoana să găsească rezultatele mai exacte la ceea ce căuta. Până nu demult, site-urile web încercau să se targeteze cât mai mult pe cuvintele cheie scurte atunci când se gândeau la SEO, dar cu cuvintele cheie long-tail se obține un avantaj deoarece motoarele de căutare știu mai bine intențiile căutătorului și pot arăta rezultate mai precise.

Vorbind în termeni practici, cuvintele cheie long-tail se potrivesc mai bine cu conținutul vostru și, astfel, creați o imagine mai bună în fața motoarelor de căutare și ai mai multe șanse de a genera trafic relevant și clasare mai mare.

Nu doar că acestea se potrivesc mai bine cu conținutul dvs., dar sunt și mult mai puțin competitve decât cele breve; asta înseamnă că veți obține mai multă vizibilitate. De asemenea, adăugarea cuvintelor cheie long-tail în SEO vă poate ajuta sa va targetati si mai mult clientii potentiali și asigurați-vă că ei sunt îndreptatți altundeva decât concurenții dvs.

Cum să identificăm cuvintele cheie de gama lunga?

Folosirea cuvintelor cheie long-tail la nivel de SEO nu înseamnă doar adăugarea lor pe un blog sau căutarea lor random; există câteva metode pe care le puteți aplica pentru a identifica termenii potriviți și contexturile optime pentru a le implementa pe site-ul web.

Iată câteva moduri de identificare a cuvintelor cheie long-tail:

  1. Utilizaţi cuvintele cheie obişnuite
    Folosiți abordări vechi, cum ar fi utilizarea cuvintelor cheie obișnuite și încercați să construiți seturi de cuvinte cheie care să dureze mai mult și să se poată utiliza pentru SEO.

  2. Analizaţi competiţia
    Atunci când analizați pagina țintă de concurenți, este important să examinați cuvântul cheie și să vedeți ce utilizați și ce rezultate obțin.

  3. Nu uitaţi sugestiile
    Cele mai mari motoare de căutare, cum ar fi Google, oferă sugestii și se sugerează cuvinte cheie, astfel încât puteți profita de asta pentru a găsi cuvintele cheie largi.

  4. Identificaţi cuvintele cheie în funcţie de domeniu
    Imaginați-vă cuvintele cheie pe care le-ar folosi publicul ținta când căutați unei industrii sau unui domeniu specific. Încercați să identificați toate sinonimele și revizuitorii aferente.

  5. Utilizaţi tool-uri de cercetare de cuvinte cheie
    Există o serie de tool-uri disponibile pe piață care vă permit să vedeți cuvintele cheie potrivite sau chiar să vedeți ce cuvinte cheie folosesc și alți căutători pentru a afla mai multe despre ceea ce caută.

Cum să utilizăm cuvintele cheie long-tail în SEO

Folosind termenii de gama lunga pentru SEO poate face diferența pentru rezultatele oferite de motoarele de căutare și pot ajuta la promovarea site-ului. Așa cum am vorbit mai sus, există câteva metode și tehnici pe care puteți să le folosiți pentru a implementa corect cuvintele cheie long-tail.