Ce este search intent și cum să-l folosim în SEO?

Ce este Search Intent și cum să-l folosim în SEO?  

Search intent este un concept din marketingul SEO care se referă la cercetarea intenției utilizatorilor ai unui motor de căutare cu privire la acel cuvânt cheie sau frumos pentru care oferă rezultate. Acest tip de informații poate fi obținut de la utilizatorii care utilizează un motor de căutare și preiau conținutul disponibil pe internet.

Echipa de marketing poate interpreta aceste informații și își va ajusta strategia SEO pentru a obține cele mai bune rezultate.

Search intent poate fi foarte util pentru optimizarea paginilor web pentru căutările motoarelor de căutare și vă poate ajuta să vă ajustați conținutul pentru a satisface intențiile căutării. Știind ce intenție caută utilizatorii, vă puteți modifica conținutul pentru a aduce trafic mai bun și pentru a avea o pagină de rezultate poziționată mai bine în limba naturală.

Cum se face distincția între intențiile de căutare și conținutul SEO?  

Atunci când SEO și search intent se întâlnesc, lucrurile încep să se complicate. Oricine care folosește internetul, face cercetări despre numeroase subiecte.

Deși cercetările pot fi temeiniate, scopul la început poate fi pur și simplu de a obține informații despre respectivul subiect. Aceste căutări pot fi împărțite în categorii diferite. Acestea cuprind:

  1. Căutări informative și exploratorii: Aceste căutări pot avea scopul de a obține informații despre un subiect sau să afle despre produse, servicii, site-uri și ceea ce conțin.

  2. Căutări navigationale: Acestea se fac cu scopul de a naviga pe o anumită secțiune a site-ului, de a găsi un anumit site sau de a ajunge la un site, date sau informații.

  3. Căutări transacționale: Aici, se caută informații despre produse sau servicii în care oamenii sunt pregătiți să investească bani. Acestea sunt căutări de cumpărare.

Odată ce puteți face distincția între aceste tipuri de intenții ale căutătorului, vă puteți ajusta conținutul SEO în consecință.

De ce este important Search Intent pentru SEO?
Google a îmbunătățit modelul său de evaluare a calității și a rezultatelor căutărilor, și SEO a devenit din ce în ce mai important pentru marketingul web. Pentru a obține cele mai bune rezultate SEO, clienții și agențiile de marketing trebuie să ia în considerare intenția pe care o persoană o are pentru un anumit cuvânt cheie. Acest lucru înseamnă că ține cont de ceea ce este căutarea intrând în concordanță cu intențiile de căutare ale căutătorului care folosește cuvântul cheie.

Ce trebuie să faceți pentru a optimiza intenția de cautare?  

  1. Înțelegeți căutătorii și modul în care ei înțeleg un cuvânt cheie.

Pentru a optimiza pentru intențiile căutării, trebuie să înțelegeți în mod corespunzător când cineva folosește cuvântul cheie. Este important să vă schimbați un cuvânt cheie în mod corespunzător cu contextul căutării și intenția căutătorului.

  1. Concentrați-vă pe intenția de căutare și ajustați-vă conținutul în consecință.

Dacă înțelegeți ceea ce căutătorii doresc să găsească, puteți ajusta conținutul pentru a corresponde intenției de căutare. Acest lucru vă poate ajuta să obțineți un pasaj mai bun, prin crearea conținutului relevant și interesant.

  1. Utilizați cuvintele cheie corespunzătoare.

Acest concept se bazeaza pe folosirea corecta a cuvintelor cheie relevante pentru subiectul dat. Este bine sa folosești cuvintele cheie corespunzatoare in: meta titlu, meta descriere, tag-ul main H1, corpurile de text, tag-urile title, etc.

Oricine poate folosi intenția de căutare în SEO?  

Da, SEO și intenția de căutare poate fi folosit de oricine și de orice tip de business online. Chiar și cei care sunt la început de drum și nu au prea multe experiență în SEO pot folosi intențiile căutării și pot înțelege foarte bine cum pot optimiza conținutul pentru a-și obține rezultatele așteptate.

De asemenea, înțelegerea intențiilor de căutare și folosirea cuvintelor cheie corespunzătoare poate ajuta website-ul să obțină extrem de bune rezultate la căutările motorului de căutare.