Optimizarea on-page: tot ce trebuie să știi despre creșterea suplimentară a vizibilității și performance-ului
Odată activată, campania dvs. de marketing organic poate deveni rapid un proces intensiv prin optimizarea on-page. Din fericire, angajații dvs. pot utiliza unelte și exploata strategii pentru a stimulare rata de creștere a vizibilității, și, implicit, pentru a îmbunătăți traficul organic.
Optimizarea on-page, deși de multe ori acordă mai puțină atenție, joacă un rol vital atunci când vine vorba de SEO, iar el este destul de simplu în ceea ce privește înțelegerea conceptului dacă vei urma sfaturile noastre în acest articol.
Și acum să începem!
Ce este optimizarea From Page?
Optimizarea on-page se referă la procesul de optimizare a paginilor dvs. web cu implicare SEO. Obiectivul acestui proces este să vă ajute să îmbunătățiți vizibilitatea și indexarea în motoarele de căutare. Uitați în special la componențele relevante SEO, cum ar fi: conținutul, codul, structura, calitatea conținutului, unitățile de structurare etc. De asemenea, poate include procese suplimentare, cum ar fi geotagarea sitului și crearea de cărți electronice de vizită.
Optimizarea on-page implică pregătirea și optimizarea paginile dvs. web pentru a se adapta criteriilor motoarelor de căutare și pentru a atinge ținta dvs. de rating. Pentru acest scop, angajații dvs. trebuie să se familiarizeze cu versiunile mai recente ale algoritmilor de căutare, cum ar fi Panda, Hummingbird și RankBrain.
Cele 9 reguli fundamentale ale optimizării on-page
Trebuie să aveți în vedere câteva informații esențiale înainte de a începe strategia dvs. de optimizare on-page, fiind vorba de regulile de bază de mai jos, cu ajutorul cărora veți obține rezultate notabile la finalul zilei:
Utilizați cuvintele cheie în titlurile pagini și URL-uri:
Cuvintele cheie sunt unul dintre elementele cele mai importante pe care le puteți integra în structurile de URL și titluri. Acestea ar trebui să indice căutătorilor titlul și conținutul paginii.Creați conținut relevant și optimizați-l cu acuratețe:
Când vine vorba de conținut, asigurați-vă că acesta conține cuvinte cheie semnificative și relevante. Pentru ca aceasta să funcționeze, este foarte important ca acele cuvinte cheie să fie integrate cu ușurință în conținut.Optimizați cu atenție așezarea geografică:
SEO-ul local joacă un rol important în ușurința cu care pot fi găsite produsele și serviciile dvs. prin căutarea online. Săriți peste și să includeți informații despre așezarea geografică a evenimentelor și următoarele informații în conținutul dvs. de pe web: adrese, locații și puncte de referință.Utilizați label-uri de alt text pe imagini:
Label-urile de alt text sunt o modalitate excelentă de a decripta imagini pentru motoarele de căutare. Acest lucru face parte din strategia de optimizare on-page și le ajută pe motoare să înțeleagă conținutul dvs. în mod corect.Scrieți meta descrieri relevante și intrigante:
Meta descrieri sunt, de asemenea, vitale pentru a ajuta motoarele de căutare să înțeleagă conținutul și să îl indexeze corect. Asigurați-vă că meta descrierile sunt scurte și relevante, dar în același timp interesante și provocatoare pentru a găuri curiozitatea cititorului.Utilizați h1 și h2 tag-uri:
Tag-urile H1 și H2 sunt schema clasică prin care redactori și antrenori SEO pot sintetiza conținutul paginii și pot destina recorduri de consumatori și motoare de căutare. Acestea sunt fluide și au un impact real asupra clasării și a ratei de răspuns.Proiectați link-uri interne și externe inteligente:
Linkuri inteligente fac intermediul dintre pagini și articole web și cresc SEO-ul prin intensificarea vitezei de răspuns și conexiunea cu alte surse. Scurteți în mod deliberat link-urile interne și externe între paginile web și articolele dvs. pentru a obține mai multe vizualizări și înregistrări.