Ce este optimizarea off-page?

Optimizarea Off-Page, cunoscută și ca link building sau backlinking, este o metodă prin care o companie sau organizație se află într-un poziționament ridicat în cadrul rezultatelor de căutare. Este folosită în principal pentru a mări traficul web către anumite site-uri și pentru a-și îmbunătăți poziția în căutare. Această strategie se bazează pe obținerea de link-uri cât mai multe către site-ul dvs., înainte de a se uita la SEO on-page sau SEO-ul interior al unui site-ul.

Ce este optimizarea off-page?

Optimizarea off-page este o metodă de promovare externă a site-ului, care presupune adăugarea de link-uri către paginile site-ului, precum și obținerea link-urilor de la alte site-uri la pagini web, încercând să influențeze poziționarea site-ului dvs. în căutări web. Acest lucru se poate face prin crearea conexiunilor specifice dintre site-uri Web și prin link-uri proaspete.

Link-urile către un site au avantajul ca, prin urmărirea către ceea ce se numește Ranking Algorithm, motoarele de căutare vor considera că acest site are vizibilitate și aparține unei anumite categorii. Acest lucru înseamnă că un site cu mai multe conexiuni este mai bine plasat decât unul cu mai puține. În plus, acest mod de optimizare este extrem de important pentru că, de obicei, aceste link-uri activează câmpuri interioare pentru a-și spori ranking-ul.

De ce este importantă optimizarea off-page?
Optimizarea off-page, cum ar fi link building-ul, contribuie la amplificarea notorietății și a vizibilității unui site web. Acest lucru se poate face prin adăugarea de link-uri recomandate, relevante și utile și prin obținerea unor acorduri unice cu alte site-uri. Cu cât site-ul tău are mai multe link-uri care trimit către el, cu atât mai bine.

Prin această metodă, motorul de căutare identifică popularitatea site-ului web, ceea ce va influența, de asemenea, poziția în căutări ale acestuia. Cu alte cuvinte, cu cât aceste site-uri trimit mai mulți vizitatori și backlink-uri spre site-ul tău, cu atât mai bine sunt șansele ca acesta să ajungă mai sus în motoarele de căutare și, prin urmare, să crească traficul site-ului tău.

Care sunt avantajele optimizării off-page?
Optimizarea off-page are multe avantaje, inclusiv:

  1. Creșterea traficului – Optimizarea off-page determină schimbări în rezultatele de căutare, astfel încât utilizatorii să poată vedea site-ul dvs. în primele pagini ale rezultatelor căutării când folosesc cuvinte-cheie relevante;

  2. Credibilitate și Reputație – Cu cât veți avea mai multe site-uri care vă conectează spre alte site-uri, cu atât mai bine. Pentru acest lucru, se pot obține link-uri externe către site-ul propriu și, prin aceasta, credibilitatea site-ului crește semnificativ;

  3. Brand Awareness – Acest concept se referă la procesul de a deveni cunoscut de public. Acest lucru se poate realiza cu mare ușurință prin link building, având în vedere că vor exista mai multe site-uri care vor trimite către link-ul dvs. și prin creșterea traficului la site.

Cum se realizează optimizarea off-page?

Primul pas pentru a realiza optimizarea off-page a site-ului este să identificați cuvintele cheie corecte pentru site-ul dvs.. Ele sunt utilizate nu numai de către utilizatori, ci și de cotorul motoarelor de căutare în determinarea domeniului în care se poziționează site-ul. Acest lucru va contribui la promovarea și optimizarea site-ului.

Una dintre tacticile de link building este crearea de conținut valoros pentru a genera backlinks de la alte site-uri și pentru a stimula utilizatorii să share site-ul dvs. De exemplu, crearea de articole pe alte site-uri poate aduce linkuri către site-ul dvs. și, în același timp, vă poate informa potențialii clienți despre ceea ce vindeți sau faceți.

De asemenea, link-urile Guest post pot fi folosite pentru a obține backlinks către site-ul dvs., în vreme ce link-urile directory pot fi folosite pentru a aduce anumite directoare de publicitate și, deci, vizibilitate pentru site-ul dvs.

În al doilea rând, căutarea recomandărilor pentru link-uri și influențatori profesioniști poate ajuta la obținerea de link-uri pentru site-ul tău. Acest lucru poate fi realizat prin crearea unor relații profesionale bune cu alte site-uri. Companiile pot colabora cu aceste site-uri pentru a obține conexiuni către propriul site și pentru a crea mai mulți fani către acesta.