Cu cât este mai mare numărul de cuvinte cheie incluse într-un articol și cu cât mai des se repetă, cu atât poate fi mai bine optimizat SEO. Acest lucru se numește densitatea cuvintelor cheie și poate avea un impact uriaș asupra SEO-ului site-ului web tău și poziționării în clasamentul motoarelor de căutare. În acest articol, vom analiza ce este densitatea cuvintelor cheie și cum să o folosim în SEO.
Ce este densitatea cuvintelor cheie?
Densitatea cuvintelor cheie se referă la numărul de cuvinte cheie sau fraze cheie care sunt conținute în paginile web. Un nivel înalt de densitate a cuvintelor cheie indică că conținutul textual al paginii web conține un cuvânt cheie sau mai multe cuvinte-cheie repetate în mod intenționat pentru a optimiza paginile web în motoarele de căutare. Densitatea cuvintelor cheie nu reprezintă cantitatea de cuvinte-cheie care sunt folosite, ci plasarea lămurită a cuvintelor cheie în conținutul textual.
Cum influențează ansamblul de cuvinte cheie densitatea SEO?
Atunci când vine vorba de SEO, densitatea cuvintelor cheie joacă un rol important în clasarea site-ului web în motoarele de căutare. Unele dintre principalele beneficii ale optimizării SEO prin cuvinte cheie și densitatea cuvintelor cheie includ:
• Optimizarea SEO – Densitatea cuvintelor cheie poate ajuta un site web să iasă în evidență în motoarele de căutare, în timp ce asigură că conținutul website-ului este relevant pentru cuvintele cheie utilizate.
• Clasarea mai bună pe motoarele de căutare – Cu cât conține mai multe cuvinte cheie pertinente într-o pagină web, cu atât mai bine va fi clasat în motoarele de căutare. Densitatea cuvintelor cheie asigură că conținutul paginilor web este optimizat pentru cuvintele cheie relevante și pentru motoarele de căutare.
• Dezvoltarea audienței –O densitate ridicată a cuvintelor cheie va crește audiența paginilor tale online. Cu cât conține mai multe cuvinte cheie pertinente, cu atât mai bine vor fi indexate paginile web ale site-ului în motoarele de căutare, ceea ce înseamnă că audiența ta va crește.
Ce este un nivel optim de densitate a cuvintelor cheie?
Din păcate, nu există un nivel universal optim de densitate a cuvintelor cheie. Cu toate acestea, acesta este căutat în mod regulat de către SEO-i și se recomandă ca densitatea cuvintelor cheie optimă să fie între 1 și 3%. Acest lucru se traduce prin înmulțirea numărului de cuvinte cu numărul de cuvinte într-o pagină web și împărțirea acestuia la 100.
Aceasta este valoarea ideală, iar majoritatea SEO-ilor recomandă densitatea cuvintelor cheie de 2%, asta înseamnă că pentru fiecare 100 de cuvinte, un cuvânt cheie ar trebui să apară de două ori. Cu toate acestea, aceasta nu este singura considerație pe care trebuie să o luați în considerare.
Cum poate un text să aibă prea multă densitate a cuvintelor cheie?
Există mai multe CONSECINȚE negative dacă un text are prea multă densitate a cuvintelor cheie și este nevoie de o repornire SEO a site-ului pentru a rezolva. Majoritatea motoarelor de căutare și-au îmbunătățit metodele de detectare a abuzului de cuvinte cheie și a detectat niveluri ridicate de densitate a cuvintelor cheie.
Iată câteva dintre efectele negative al unei densități înalte a cuvintelor cheie:
• Cloaking – Aceasta înseamnă că motoarele de căutare vor considera că paginile dvs. web nu conțin conținutul real al site-ului, ci sunt folosite pentru a obține legăturile page rank-ului.
• Penalizări pe motorul de căutare – Acest lucru poate avea ca rezultat penalizarea paginilor web pe toate motoarele de căutare.
• Prea multe cuvinte cheie – Un raport de densitate cuvinte cheie ridicat poate duce la aspectul inestetic al articolului și poate speria cititorii. Unii cititori pot sări peste site-ul și să meargă la unul competitiv.
Cum să folosiți densitatea cuvintelor cheie în SEO?
Densitatea cuvintelor cheie joacă un rol important în SEO, chiar și în secolul 21. Utilizarea în mod corect a densității cuvintelor poate ajuta la creșterea clasamentului paginii în motoarele de căutare, precum și la amplificarea audienței. Iată cum puteți folosi densitatea cuvintelor cheie în SEO-ul dvs.
• Creați conținut țintit pe cuvinte cheie și folosiți-le în articole și postări pe blog și pagini. Acest lucru va crește semnificativ densitatea cuvintelor cheie și va avea un impact pozitiv asupra SEO-ului dvs.