Cercetarea cuvintelor cheie în SEO devine adesea o provocare atunci când vă concentrați pe îmbunătățirea clasamentului dvs. În căutarea de motoare. SEO-ul comportă utilizarea celor mai potrivite cuvinte cheie pentru a vă ajuta la atragerea traficului și, dacă se utilizează corect, poate aduce rezultate uimitoare. Obținerea acelor cuvinte cheie adecvate, însă, poate fi dificilă.
Aici este de unde intră instrumentele de cercetare a cuvintelor-cheie. Aceste instrumente sunt un sistem de analiză și monitorizare eficiente care sunt extrem de utile pentru atingerea obiectivelor tale SEO. Ele sunt utile, oferind informații culese pentru a vă ajuta să determinați ce cuvinte-cheie să utilizați mai întâi și cum să le folosiți pentru a obține cea mai mare parte din traficul dvs. Aceste informații sunt esențiale atunci când vă decideți ce cuvinte cheie să înscrieți în conținutul dvs. de peste tot.
Afirmi că afacerea dvs. și a optimizărilor seo așteaptă să fie îmbunătățite, cu toate acestea trebuie să știți ce să utilizați pentru a atinge aceste obiective. Cu atâtea instrumente de cercetare a cuvintelor cheie pe piață, poate fi ușor să vă pierdeți. Din fericire, am listat cele mai bune instrumente în acest articol, astfel încât să vă puteți începe optimizarea SEO cu cuvinte cheie mult mai în cunoștință de cauză.
Ce este cercetarea cuvintelor cheie în SEO?
Cercetarea cuvintelor cheie în SEO este un proces prin care se identifică cuvintele cheie pe care oamenii le folosesc pentru a căuta produse, servicii și informații pe un motor de căutare. Aceste cuvinte cheie sunt apoi selectate și integrate în conținutul site-ului, astfel încât să poată fi găsite de utilizatori. Cercetarea cuvintelor cheie în SEO se face de obicei prin urmărirea cererii cuvintelor cheie și a concurenței cuvintelor cheie.
Cu ajutorul acestor instrumente de căutare a cuvintelor cheie, se poate identifica cuvintele-cheie care se potrivesc cel mai bine cu cea mai buna oportunitate de a crește traficul și a mări vizibilitatea pe motorul de căutare. Aceste instrumente cerceteaza cuvinte cheie pentru volatilitatea și solvabilitatea lor, dar și oferă informații despre cum funcționează și cum sunt gândite căutările.
De ce și cine ar trebui să utilizeze aceste instrumente de cercetare a cuvintelor cheie în SEO?
Aceste instrumente trebuie în primul rând să fie utilizate de către cei care se ocupă cu SEO profesional sau care caută să-și îmbunătățească rata de conversie și poziționarea cuvintelor cheie pe site. Utilizarea acestor instrumente poate ajuta chiar și afacerile să dea viață frazelor cheie și să găsească noi cuvinte și fraze cheie pe care să le poziționeze.
Cercetarea cuvintelor cheie este esențială atunci când scrii articole pentru blog și promova conținutul pe SEO. Instrumentele de căutare a cuvintelor cheie te pot ajuta sa cauti cuvinte cheie pe care sa le poti folosi pentru indexarea chiar mai bine în clasamentul motorului de c?utare și care sunt mai ușor de atins.
Cu ce instrumente de cercetare a cuvintelor cheie în SEO am mai mult succes?
Acum că știți de ce și cine ar trebui să utilizeze aceste instrumente de căutare a cuvintelor cheie, haideți să discutăm despre care sunt cele mai bune:
- Google Ads Keyword Planner
Google Ads Keyword Planner este unul dintre cele mai populare instrumente pentru cercetarea cuvintelor cheie. Acesta a fost lansat de Google în 2006 și oferă cuvinte cheie asociate și ultimele tendințe ale tendințelor cuvintelor cheie. De asemenea, potențialii cumpărători au acces la rapoarte de cuvinte cheie personalizate bazate pe demografia țintei, oferindu-le informații despre cuvintele cheie și expresiile cheie care funcționează cel mai bine pentru ei.
- Moz Keyword Explorer
Moz Keyword Explorer este un alt instrument puternic pentru cercetarea cuvintelor cheie. Acest instrument permite angajaților să vadă ce cuvinte cheie ar putea funcționa cel mai bine pentru afacerile lor și oferă rapoarte de SEO la cerere. De asemenea, oferă ovarietate de opțiuni pentru analizarea cuvintelor cheie, inclusiv informațiile volumului căutării, potrivirea cuvintelor cheie, impostarile legate de concurență, tendințele de căutare și rapoarte și informații geografice.
- SEMrush
SEMrush este una dintre cele mai flexibile și robuste instrumente de cercetare a cuvintelor cheie disponibile.